Öğle yemeğinin ardından başkan Aziz Yıldırım, teknik direktör İsmail Kartal ve futbol direktörü Oğuz Çetin ile bir toplantı gerçekleştirerek kamp çalışmaları, takımın hazırlık süreci ve yeni sezon planlamasına ilişkin değerlendirmelerde bulundu. Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, başkan vekili Barış Göktürk ve yönetim kurulu üyeleri yeni sezon hazırlıklarını sürdüren sarı-lacivertli takımla öğle yemeğinde bir araya geldi.
Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, Topuk Yaylası’nda takımla bir araya geldi